Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 17 nov 05, 00:51
Endret: 17 nov 05, 00:55
Opprinnelig postet av frekkrik
Bare å glemme det.. Trur noen bare skal "hevne" seg på at vi har mistet drillo!

Er ikke snakk om å hevne seg, og har du fult med her i forumet noen år, så har dette hele tiden vært et av ankepunktene mot Eggen Jr. Har over hodet ingen verdens ting imot ham, men bare påpeker at han har sine svakheter han også. I tillegg tror jeg personlig ikke at han har det som skal til for å ta oss helt til tops.

Og du er vel ikke den rette til uttale seg om "å snakke dritt om", frekkrik... :)

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Han er også ansett som en av norges kanskje 5-6 beste trenere og var sterkt i søkelyset når både landslaget og Rbk trengte ny trener.........

Har du noen kilder på dette? Fra mine kontakter i Trondheim, så var dette langt mer medieskapt enn realistisk. Han var visstnok aldri aktuelt som trener på Lerkendal i det Johansen tok over. I tillegg har vi fått noen nye trenere som kanskje har passert Eggen allerede i Berg, Rekdal, Nordlie, Rösler etc... Og da snakker vi bare NYE trenere nå i det siste.

Eggen er en bra trener - for all del - men han har sine svakheter han også. Og jeg tror vi skal være forsiktige med å la ham gro fast her i all sin tid. Eggen sa for øvrig en gang at fem år i en klubb var ideelt. Etter det trengte som regel begge parter noen nye impulser. Tror ikke han var så langt unna sannheten der.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340