Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 16 nov 05, 16:29

Glenn Rostad fikk aldri den nødvendige tilliten i FFK er min mening. Selvfølgelig var det lett å bytte ham ut når en såpass merittert trener som KTE kom på banen. Å sammenligne Glenn Rostad med fadesen Bjarne Rønning blir helt på trynet synes jeg. Glenn Rostad var ikke moden nok for oppgaven å lede oss tilbake til toppen den gang, men han fikk aldri muligheten til å gi det et skikkelig forsøk heller.

Det er selvsagt mange faktorer som gjorde at han ikke lykkes i klubben og jeg nevner i fleng:

Han var for ung i forhold til spillegruppen som også var rundt 30 den gang. En del av gutta på laget var omgangsvenner av ham som han var sammen med på fritida også.

Null tillit fra gårsdagens FFK-styre. (Heldigvis er flere av de borte.)

Et press fra omgivelsene han ikke var vant til. Han ble kastet inn i dette alt for tidlig. Ikke tvil om at han hadde hatt godt av å være assistent til en mann som f.eks. KTE.


Nå ble det heldigvis sånn at KTE kom og snudde klubben vår på hodet og resten av historien kjenner vi...

MEN, å drive og rakke ned på Glenn hører ingen steder hjemme. Han er suveren person og faglig dyktig fotballtrener, som nå pga. familiære forhold har valgt å trappe ned satsingen på trenergjerningen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f