Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 nov 05, 15:32
Opprinnelig postet av stenhard
Hva er det jeg ikke tåler. Klart at alle må ha sin mening. Det jeg skrev er min mening her og nå. Ikke sikkert jeg mener nøyaktig det samme neste uke. Jeg mener at Eggen ikke klarer å forvalte talenter. De må komme ferdig. Skal bli veldig spennende å se om Mackie og Tarik får de sjansene de fortjener under Eggen.
Jeg mener at FFK skulle fått en ny trener nå. En som kan ta det neste steget for oss. Det blir feil å si at vi er blitt ett etablert Tippeligalag ennå. Vi har vært oppe i to sesonger og klart oss med ett nødskrik begge ganger.


Jeg må nesten få spørre deg hvor ofte Mackie og Tarik skal få spille ?? Må huske på at de er unge ennå. Mackie får jo spille mer og mer. Tarik er ennå for ung, men kan fort få noen innhopp til året. Garro tror jeg egentlig blir for veik, og kommer nok ikke til å få noen innhopp i TL for FFK. Hvem andre vil du ha opp ?? Jørgen Magnussen ?? Jeg synes det er altfor tidlig for han også, selvom han slapp noenlunde fra det på stadion. Og Staw  ?? Spørs om han er tålmodig nok til å bli i FFK. Han kan vi ikke regne med før han er 22-23 år ( Tørr bak øra ). Innen den tid så har nok han forsvunnet til en annen klubb.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f