Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 05 nov 05, 15:19
Off topic:

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Fredd
Støttes. Vi burde satse på unge talenter. Bare se på lagene som satser hardt på talenter. Lyn og Start. Det lønner seg.....

Start satser strengt talt ikke så utrolig mye på talenter... (dvs de som har spilt kamper) Dette er medieskapt blest. Husker at A.Scheie hadde et veldig godt innlegg i forumet her om dette. FFK hadde faktisk hatt både flere og yngre spillere på banen enn Start.


Og etter at jeg skrev dette innlegget har faktisk  en 19-åring (Magnussen) og en 17-åring (Tarik) startet hver sin kamp for FFK - uten å gjøre seg bort.

Topic:
Av spillere i de klubbene som det kan være relaistisk å hente så er det egentlig bare Lasse Olsen jeg kunne tenkt meg, til tross for alderen. Stor, sterk, relativt sterk og gjennombruddshissig. Sånn sett kunne han vært et alternativ til flere av spissene våre - deriblant West som ikke alltid er skadefri - men også på kanten. Og på høyre kant kommer vi dessverre til å trenge nye spillere til året uansett. Om ikke han hadde tatt fast plass, så tror jeg han ville fått en god del spilletid.

Men når det gjelder Molde og Moss så kunne jeg godt tenkt meg både Martinsen og Friend. Og ABSOLUTT IKKE Stian Ohr. Ville ikke gått i skyttergravene med ham, for å si det sånn....

---------------------------

God bedring, Daginn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340