Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 okt 05, 17:41
Opprinnelig postet av aaleby
Opprinnelig postet av Scout


Aalesund har rett og slett ikke fortjent å klare seg på bekostning av FFK.

Enig! Jeg holdt på å sprenge av sinne da de spilte mot oss hjemme. Alle de overbillige frisparka de fikk! Den eneste som faktisk presterte talent fra Ålesund sin side i den kampen var Adin Brown. Jeg vil forøvrig tro at Viking slår dem i Stavanger!


Er det ikke rimelig patetisk å tape 1-4 for så å skylde på at dommeren tilsynelatende delte ut billige frispark?

Sier vel sitt om Fredrikstad dersom man klarer å tape med slike sifre mot et lag hvis eneste som "presterte talent" var keeperen?

At Aalesund ble bortdømt og mistet 2 poeng hjemme mot Bodø-Glimt går selvsagt i glemmeboka, så også at det straffen og det røde kortet mot Start var HELT etter regelboka. 

Men klart, det er alltids greit å fabrikere en unnskyldning eller flere dersom/når nedrykket blir et faktum ;)[/quote]
Det var KUN Brown som viste talent i den kampen. De andre elendige spillerne med de stygge oransje draktene la seg ned for hver minste ting, og spilte langt bedre skuespill enn Robert DeNiro og Al Pacino kunne gjort til sammen! End of discussion!

---------------------------

En av Plankehaugens små planker ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340