Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Razz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 02 okt 05, 16:48

Okay, jeg innrømmer gjerne at jeg kanskje var litt voldsom i mitt første innlegg. Har jo selvsagt ingen ambisjoner om å bryte ned hverken spilleren eller klubben. Spillere på linje med andre folk må få lov til å gå ut med gode venner, men blir det drukket alkohol, og dette er brudd på reglementer, må de også regne med presseoppslag. Så får de bare legge seg flat, beklage og godta en evt straff, verre er det ikke! 
Er vel også første gang det har vært snakk om at Raymond har begått noen regelbrudd (så vidt jeg husker) så verdens undergang er det ikke. Og hvis det skal være slik at jeg har sett feil, dvs at det var de andre som drakk alkohol, mens Raymond drakk noe rusfritt, beklager jeg selvsagt det ovenfor Raymond. 
Men igjen, fra mitt ståsted så det altså ikke slik ut!

Raymond er en fin fyr og en god spiller, og jeg som alle andre håper selvsagt at han finner tilbake til sitt sanne jeg på banen, slik at FFK overlever i tippeligaen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f