Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 01 okt 05, 22:40
Endret: 01 okt 05, 22:42
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvorfor ødelegger du en tråd og en debatt med kødder, drittsekker og faens oldemor......... Er det ikke mulig å diskutere sak?


Det er ikke jeg som kommer med slike uttrykk. Jeg bare påpeker hvilket nivå endel brukere har lagt seg på her inne.


Ja, men da får du ta det opp i de aktuelle trådene, og ikke dra inn dette her, hvor slike uttrykk ikke har blitt brukt..
Helt talentløst av deg å gå til frontalangrep over ting som ikke har funnet sted i denne tråden..

Helt riktig at jeg er ganske ny på forumet, men jeg har nå vært inne og lest innlegg en god stund før jeg ble medlem også, og har sett de aktuelle karakteristikkene... 

PS. Nivået du har lagt deg på, som en slags overformynder her inne, er relativt lavmål...

OG selv om jeg startet tråden om vektøkningen til Super-Ray, var ikke det et førsøk på å hetse mannen, men snarere å sette fokus på noe som jeg synes kunne vært et problem...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340