Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 28 sep 05, 09:55
Finn det er mye lettere sagt enn gjort . Skjønner ikke hva dette skulle være. Nå blir det igjen rabalder og dritt men jeg klarer ikke å la være å ikke skrive. Dette er ikke noe forslag eller noe sånt men kun fakta. Det kommer aldri til å skje på stadion men .................  
Vi hadde samme problem i Zagreb. Spessielt med "store" kamper. Store mener jeg såkalte "derby" mot Røde Stjerne, Partizan beograd eller Hajduk Split, Eller e- kup da... Da var det snakk om 50 000 mennesker på stadion og bortimot 6000 - 7000 tusen på feltet. Først vi gjorde er å fordele flere forsanger på feltet og "harde kjernen" fulgte hver sin forsanger og sørget for å lage liv rundt ham. Når dette virket ikke så gikk gutta rundt omkring og delte "fiker" til dem som satt og hold kjeft. Jeg mener kommer du på tribunen hvor det er kun syngene suportere da skal du enten synge eller flytte deg et annes sted. Klart det er"harde tak" og brutalt å gå rundt omkring og dele fiker og jeg håper det kommer aldri til å skje her  men det hjalp "der nede" . Nå er det slikt at er du BBB da skal du synge og støtte lage i alt . Uansett resultatet ... 
Og du skal synge så lenge forsangere vil det. Indre justis på stadion er nsten umulig . Hva skal vi gjøre da ? Hvis du ser litt det er en god del voksne mennesker som er der bare p.g.a. billetprisen og bra plass. Vi kan jo ikke tvinge dem til å synge . Men det vi kunne har prøvd er å smitte dem ... det er fortsatt en stor del av syngende på feltet og hvofor disse må stå helt samlet det skjønner jeg ikke. Hadde vi spredd oss og prøvd å povirke naboen til å synge jeg tror vi hadde klart det. Og en ting til da...... Nå har dere sett og hørt par BBB videor. Jeg har jobbet i 2-3 år for å få folket til å skjønne måten en skal synge på ... Vi (plankehaugen) er fortsatt grønne i denne sammenheng. Det synes på sangforslag dere kommer med her. også-.. en supportersang skal ikke "klinge" den skal vare rungende... den skal være dyp, skal ha ekko og den skal synges slik at den smitter over til andre. Og de fleste sanger vi synger nå synges alt for fort . derfor synes jeg det hadde vært kjekt med tromme kun for å vise takten.  Ja nå kunne jeg jo fortsette i fler timer men må jobbe litt da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340