Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 sep 05, 02:03
Endret: 28 sep 05, 02:05
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av dracula
Keiko !
Du glemte han som henger opp talla på tavla.
Han har virkelig hatt en sur jobb i år.


Man behøver ikke kødde med dem som tør å ha en annen mening enn flertallet her. De fleste sier "vekk med Drillo" og de som mener noe annet er enten veike eller idioter.
Jeg har hatt stor tiltro til Drillo i mange år og støtter ham fortsatt, men er i tvil om han nå bør overlate ansvaret til Eggen eller ikke. Egentlig så heller jeg til å tro at det beste for klubben er at Drillo blir degradert allerede nå, ikke fordi jeg synes Drillo er syndebukken, men fordi en forandring antagellig vil ha større sjanser for å slå positivt ut enn hvis man fortsetter uforandret.
Men uansett, så velger jeg å tro på at klubben i dag har behandlet denne saken så proffesjonellt og seriøst som mulig, slik at det man er kommet frem til vil være det beste for klubben i våre hjerter.
Til slutt vil jeg oppfordre alle til støtte opp på en mest mulig positiv måte for laget og hele klubben, isteden for å fokusere på det negative og å finne syndebukker. Det er mye bedre og vente med å felle noen dom til etter at de siste fire kampene er ferdig spillt.


Felle dom etter kan være for sent. Det er bedre å foreta seg noe nå. Fortsetter vi videre slikt som nå er vi garantert i 1. til året.


Jo, det er nok riktig Rune, men det er ikke alle oss eksperter her på forumet sin oppgave å foreta oss noe, det er det klubben selv som må gjøre

Det klubben trenger mest nå er fred og ikke krig.



Fred til å gjøre hva ?? Får inderlig håpe de har gjort noen grep. Dommen over dette får du høre fra meg etter at jeg har lest avisa, viss de har skrevet noe da.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340