Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

karl_marx

Knøttespiller

Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 43

Lagt til: 27 sep 05, 23:09
Opprinnelig postet av Kristian B

Er det mulig?!?
Skjønner du egentlig hva jeg skriver her? Skjønner du selv hva DU egentlig skriver... Jeg har aldri, la meg jenta, jeg har ALDRI sagt at jeg er enig i alt Drillo og Arve Mokkelbost sier, gjør o.l. Men det jeg har prøvd å utrykke hundre ganger nå er at jeg mener det er en feil løsning å sparke Drillo nå. Og hvis Drillo i tilfelle blir sparket, da er jo Arve en av hovedpersonene bak det, så hvordan kan du da trekke konklusjonen om at jeg har lyst til å stikke tunga mi oppi **** til han arve?!

Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet ditt. Jeg har en annen mening enn deg, så respekter det for FAEN!! Jeg tør da å si i fra, gjør jeg ikke? Stort sett alle her er jo enige om at Drillo må sparkes, DET SYNES IKKE JEG!!

Jeg elsker FFK av hele mitt hjerte, så kom faen ikke her å fortell meg hva jeg skal mene om ditt og datt. Jeg mener det jeg mener, og tvinger INGEN til å være enig med meg, 

Veike pusling?! Nommen a... Buhu! Gammel er du a? 10??



Du skal ha for svaret, viser at det finnes antydning til ryggrad! Jeg forteller deg ikke hva du skal mene, jeg bare sier at det du mener er feil... I tillegg, bare for å informere, så heter det faktisk å gjenta, ikke jenta...er du 10 egentig? Kunne virke sånn på skriveferdighetene...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340