Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 23 aug 05, 14:22
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg har oppfattet det slik at de ikke går for Bahne. Da mener jeg at vi kan hente inn Rønningen først som sist. Ikke noe å lure på. Sånn som det er nå så finnes det ingen trygghet på keeperplass. Vi kan forlise mye poeng p.g.a. det.

 

Dersom det er trygghet du søker er neppe Rønningen mannen for FFK, større vinglep**** skal du lete lenge etter, oser ikke akkurat av trygghet den mannen der... Nei da er FFK faktisk bedre stilt med en umotivert snørrvalp og en matglad med happy Sørlie



Da har ikke du sett mye av Rønningen.

 

Du har helt rett, har ikke sett Rønningen de siste 2 årene, bortsett fra når han har sluppet til i RBK. Finner det ikke verdt det å farte land og strand rundt for å se RBK 2.

 

Ellers legger jeg årene i Brann til grunne for min mening, samt det faktum at IR ikke får tillit i et RBKmål der EJ stadig driter seg ut, ingen direkte tillitserklæring gitt

---------------------------

Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340