Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 14 aug 05, 14:20
Endret: 14 aug 05, 14:22
Det har jo vist seg hver gang det, at når spillet dabber av så dabber vi av. Naturlig nok. Men jeg drømmer om engelske tilstander på nye Stadion, hvor sangen går fra 30 minutter før kampstart til etter at kampen er ferdig. Jeg mener, i hele pausen i den siste CL-finalen sang L`pool-supporterne "You`ll never walk alone", og spillerne har selv sagt at det var extra pepper i ræva. Alle vet jo hvordan det endte. Vi har makt. Vi har makt til å styrke, og svekke. Jeg vet det selv fra min erfaring som musiker, når publikum er totalt gira og synger med på hvert ord, så gir vi 120%. Når det er tammere gir vi bare 100%. Og legender skapes ikke på 100%. Sånn er det i fotball også. 



Det jeg ble "grinete" på i går, og det sa jeg ifra om, var at enkelte var mer opptatt av å kjefte på Zoran fordi han ikke synger hver linje, enn å synge sjøl. I går var vi også tilbake til der jeg kunne høre min egen stemme mens jeg sang, og for guds skyld, la meg slippe å høre den sure saken der så ofte!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340