Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 aug 05, 22:58
Greit nok at man blir pressa bakover av motstander som har dagen og dermed bedre innstilling... Men sammenlikn den generelle offensive/defensive innstillingen mellom Rosenborg-kampen og Odd-kampen!

Ikke kom her å si at vi tapte mot Odd fordi Odd var så jævelig bra, for det var de ikke. De hadde noe mer innsats enn det vi hadde, og først og fremst en flott vilje til å vinne kampen, noe vi ikke hadde.

Forskjellen på laga i dette tilfellet var at Odd gikk på banen for å vinne, FFK gjorde det ikke. Om dette er det de fikk beskjed av trenere er en helt annen sak. Men hvis Drillo fortalte guttane: "Nå går vi ut høyt, presser over hele banen, dominerer spill, sjanser og får mål, så kan vi slacke litt når vi leder med 3", og så presterte guttane det døm gjorde, ja da har vi et problem okke som!

Alle her vet at Drillo ikke ga den beskjeden før kampen. Og det er her min hovedkritikk kommer inn i bildet. Jeg mener at han burde ha sagt nettopp det, og at vil ville ha tjent på en fandenivoldsk vilje til å vinne hver bidig kamp.

Hadde ikke West scora hadde vi ikke sotti (sitte, satt, har sotti el. sotte) igjen med noenting, og det er bare altfor, altfor dårlig.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340