Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 07 aug 05, 17:12
Opprinnelig postet av morten
Noen synes kanskje det er tilfredsstillende at forumet fungere i IE og Firefox, men når vi først skal lage noe nytt så kan vi vel gjøre det ordentlig? Vet at det tidligere har vært et sant helvete å bruke Opera på denne siden, så noe er jo blitt bedre... hehe

Det var en periode hele Opera krasjet når man skrev på en artikkel og så prøvde å klikke frem en smiley. Ble ikke mye smil i stua da. Men det ble sånn passe fikset i det gamle forumet, dvs smileyene havnet først i artikkelen..så man kunne flytte dem manuelt. Eller har vel forumet før fungert perfekt i Opera.
Den beste funksjonen i Opera, som ikke finnes i IE, er muligheten til å forstørre hele siden. Jeg bruker 20% forstørrelse. Skriftstørrelsen på de fleste webforum og sider er for liten etter min smak og monitor. Og å justere opp "Text size" i IE funker ikke på dette forumet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340