Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 07 aug 05, 14:04
Endret: 07 aug 05, 14:53
Opprinnelig postet av Vidar
Menyen med knapper øverst i svarvinduet synes desverre ikke i siste versjon av Opera. Det synes i IE og Firefox. Jeg har vært på ørten forum og brukt slike knapper i Opera så klart det er mulig med litt annen kode. Hvis dere ikke har tenkt å skifte kode så burde iallefall "noen" f.eks dere, tipse Opera-utviklerne om hva slags kode som er problemet så de kan legge inn støtte.


Har sjekket litt rundt nå, og det er ganske mange klager på at denne ikke støttes av Opera, men det er et opera problem, som utviklerene  av editoren jobber med en walkaround til. Jeg skal allikevel sjekke litt rundt omkring etter andre alternativer, og teste disse, men foreløpig er jeg opptatt med andre ting.

Noen synes kanskje det er tilfredsstillende at forumet fungere i IE og Firefox, men når vi først skal lage noe nytt så kan vi vel gjøre det ordentlig? Vet at det tidligere har vært et sant helvete å bruke Opera på denne siden, så noe er jo blitt bedre... hehe

---------------------------

Utvikler og Medeier.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340