Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 aug 05, 10:52
Litt artig diskusjon dette her, spytter på med mine synspunkter og en liten "topp 3".

Melo var en god spiller, men som dessverre ikke klarte å tilpasse seg fotball-livet her i Norge. Godeste Martiniussen fikk vel heller ikke urettet stort, men han var ihvertfal med å snu et par viktige kamper i 2.divisjon, borte mot Kvik og hjemme mot Sprint/Jeløy. Synes også det finnes verre kjøp en Vatlestad og Vedbjørn Hagen. Vedbjørn klarte seg i mine øyne brukbart med tanke på at halve stadion allerede hadde bestemt seg for at han var elendig FØR han gikk på banen. Scoret dessuten et viktig mål som var med på å redde plassen. Dessuten så var han vel i det minste bedre enn Per Olav Inderhaug som ble hentet fra Molde på lån.

Om man ser over til Sverige finner man en del av mine heteste kandidater.
Noen som husker keeperen Magnus Hilmersson? Lasse Ternström var vel heller ingen suksess? Og Sebastian Alvarado ble det vel også stilt litt forventinger til?

Scott Middlemass er også en outsider til mine "topp 3". Tar jeg med de forventingene som var til spillerne så ser min topp 3 slik ut:

3. Mathias Pettersson-Pohl: Husker forventningene ble skrudd i været ved hjelp av F-B. Hadde ikke denne karen visstnok kamper for det svenske ulandslaget?

2. Mats Rotting: Utifra hva som ble sagt av og om han så må han jo bare karakteriseres som en flopp.

Allikevel må vi til Norge for å finne det jeg kaller den største fiaskoen i "min" FFK-tid:

1. Thomas Gill!

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f