Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 23 jul 05, 23:14
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av Julekake
Men forsvinner myhre så har han nok ikke kostet klubben noe særlig heller. Og noen sjanser må man ta, om man skal bli en av norges beste klubber.


Da sitter vi igjen med en Steinar Sørlie, som etter alle solemerker er mindre motivert pga manglende tillit. Interessekonflikt det, men vanskelig å takke nei. Tenk deg; du skal ut å hente morraavisa, oppi en kurv på dørmatta ligger sjølvaste Myhre. Klart du gir han melk:eek:


Da sitter vi igjen med ingenting!
Forstå meg rett. Faktisk går Sørlies og Myhres kontrakter ut samtidig. Jeg vil tro at Steinar Sørlie er så smart at han vil gjøre alt han kan denne hørsten for å overbevise trenerteamet om at hans kontrakt bør forlenges fra nyttår.
Men for Steinars del er jeg redd for at han har vært vårt 1. valg for siste gang.
Dersom ikke Myhre fortsetter, så tror jeg klubben vil se seg om etter en målmann som er "nesten" like god.


Sant det Snæbbus! Men hva om Myhre forsvinner om 3 uker!

---------------------------

Macka fra start!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340