Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 15 jul 05, 22:29
Atter en gang så skriver vi her slik at tastaturene rister. Dessverre er det alt for få som er villig til å gjøre noe praktisk og gjemmer seg heller bak skjermen.
Ja Markus er fortatpt. Hvorfor ? hvem har skylda ? Det kan hver og en avgjøre selv. Etter å ha kritisert spillestilen i media og snakket med Drillo om dette fikk han beskjed at han blir ikke satset på. Nå er det sprøsmålet hvem skule dratt Markus eller Drillo. markus tok ansvaret som kaptein på laget og fortalte hvor "skoen trykket på". dessverre kostet det ham for dyrt . Ja jeg sier for dyrt fordi jeg vet at han er ikke klar til å resie fra Fredrikstad. Ja som fotballspiller kanskje men ikke som menneske og familiefar. Slik er det i fotballen for tiden og enkelte må bøte for dette. Men er vi ferdig med saken da ? Hva gjør vi videre. er vi fornøyd med ledelsen og måten hele situasjonen ble taklet på. Er det slikt at en spiller må finne seg et annet sted å spille hvis han ikke er enig med treneren ? Er dette grunnen at enkelte spillere presterer ikke på banen. Da har vi et stort problem folkens. Da har vi en stall med en del spillere som mistrives men tør ikke å vise det frem. da lurer jeg på om han Toddi dro til start p.g.a. andre årsaker en sprotslige dere.
Nå stiller jeg spørsmålet hva gjør vi med dette ?
til mandag er det kamp og vi må vise frem til alle i ledelsen hva vi står for og hva vi vil. Skal vi glemme hele situasjonen og gi ledelsen en sjanse til eller skal vi "trå" til. jeg er for den andre løsningen og vil at vi stiller opp på kamp og viser støtte til markus og krever eggen som hovedtreneren. Detter er min personlig mening og jeg bare lufter situasjonen fordi jeg synes det er greit å forberede ting før mandag. Er det mange som er for denne løsningen da er det bare å forberede seg til dette , er det mange for å la ledelsen få en sjanse til da er det bare vise dem støtte .

Nå har jeg sagt mitt. Jeg er kanskje litt mer impulsiv en vanlig og vil at ting skal skje . Beklager veldig hvis jeg har såret noen og tråkket på noen tær men sånn er jeg og tro meg dette er verken personlig eller langsiktig.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340