Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 16 jul 05, 02:14
Endret: 16 jul 05, 02:15
Opprinnelig postet av McPhisto
Hiver meg med på denne. Laget gjør det faktisk totalt sett bra. Noe som hadde vært umulig dersom Drillo og Mokkelbost gjør så dårlig som en del mener.

Kan ikke bare se på resultatene, hvor mange poeng vi har tatt! Hvis man er glad i klubben, så er det mer enn hvor mange poeng vi har tatt som betyr noe.

For det første så syns jeg ikke FFK spiller en type fotball som jeg(vi) ønsker. For det andre så syns jeg klubben(drillo) har gjort et kynisk og totalt feil avgjørelse når de selger Ringberg! En spiller som har betydd mer for klubben og fansen enn noen annen spiller har gjort de siste 20 åra!! Den eneste som har betydd mer er etter min mening Eggen. Og så skal lissom Drillo og Arve komme inn og selge klubbens sjel, og i tillegg prøve å påstå at sjela ville det sjøl! Nei, jeg blir rett og slett kvalm og lei meg! Håper Drillo og Arve forsvinner fra klubben, de har ikke noe her å gjøre!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340