Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jul 05, 10:30
til seal_dm: hoås er ikke noe stallfyll. det må være i dine øyne og dem har du alene ;)

til
kanogvetalt: Ringberg går nok ikke p.g.a noe drillo stil som du sier. dette er noe av det mest lattligste jeg har hørt. For å si litt om spille stilen våres så har vi hatt alt for mange sentrale ute ergo måtte vi spille slik som vi til tider har spilt.

til Shadar
på tide at talenter for prøve seg som. wiig,tarik og macki. ser ut som du har litt i mot det, men det syns jeg igjen er rart. macki opplevde at vi pep mot trener teamet da han ble tatt av banen mot start og det sier litt om hvilken spiller macki er. Diu sier: rykker vi ned p.g.a dette. Du må ha hattt en skummel natt. vi ender nok blandt dem 6 beste kansje høyere..

Til Klokan:
Du vet vel ikke noe om kjemien mellom drillo og rinberg du.. Jeg tror den har vært bra jeg.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340