Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 23 mai 05, 14:25
Til Batreman:
Det jeg mente var følgende. Start spilte dårlig igår. Likevel jublet et fullstappet stadion for seier.
FFK spilte ok borte under sesongstarten ifjor. Hjemme var det kun 1. omgang mot VIF som var bra.

Jeg stiller følgende spørsmål ang spillestil:
Hellas vant EM med det som kan kalles god gammel Drillo stil. Var det feil av Hellas å gjøre det? TV bildene fra Athen viste at grekerne var fornøyd med seier uansett spillestil. Det er mulig portugiserene mente at det var feil å spille fotball på den måten, men hvilken greker spør vel dem?

Klubber som FFK, Start og Hamkam har ikke de samme ressursene eller samme spillerstall som RBK, Brann, VIF Viking og Lyn. Skal de bare akseptere dette å spille som de store, bare litt dårligere. Eller er det lov å være litt smartere?
Hvis man som FFK supportere ikke klarer å glede seg over at laget ligger på 5. plass, men klager over hvordan man har fått poengene. Da er man kanskje ikke FFK supporter.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340