Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 12 apr 05, 12:45
Hoås var banens beste mot Lyn. Spørsmålet er vel om han ikke hadde vært enda bedre som spiss sammen med Brian West.

Ringberg var en av de få som ikke overbeviste og får nok vanskelig med å beholde sin plass, dersom han fortsatt ikke hever seg i forhold til Lyn kampen.

Hoås bør ihvertfall være selvskreven på laget og da spørs det vel om ikke Ringberg må starte på benken.

Simen Brenne var etter min mening også en spiller som spillte under pari og burde kanskje ha blitt byttet ut med Ramberg, Men Brenne kommer nok sterkt tilbake, kanskje allerede neste kamp.

Dersom Drillo ikke tør å bruke Mc Donald på vensreving plassen enda, så mener jeg vi har et lite problem på den plassen. Hverken Viikmae eller Hoås får brukt sitt potensiale på denne plassen og da er det bare Martin Wiig igjen, som heller ikke er noen utpreget venstreving.

Jeg håper derfor Drillo tør å bruke Mc Donald mot Viking og at laget kommer til å ligne dette:

Sørlie

Blix
Bora
Piiroja
Bertelsen

Enerly
Risholt
Brenne
Mc Donald

West
Hoås

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340