Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 mar 05, 23:18
Jeg synes det er trist at Stian er på vei ut av klubben, og tror at han vil gi valuta for penga i Aalesund, spesielt hvis de har råd til å la ham få spille på venstre ving, og la ham bli litt varm i trøya.

Jeg forstår ikke trenerteamets vurdering i denne saken, Stian har potensiale, og bidro faktisk til opptil flere poeng i fjor. Spesielt mot Lyn på Ullevål van han direkte involvert i ett poeng.

Greit nok at han ikke har gitt det aller mest "solide" inntrykket, spesielt defensivt, men hans offensive kvaliteter er skikkelig bra, spesielt i en-mot-en, innlegg og initiativ uten ball.

Jeg er stygt redd for at trenerteamet vil prioritere forsvar på denne måten, ved at de lar Stian gå til fordel for forsterkninger/mer defensive spillere. Stian er en skikkelig FFK-spiller, hvis dere skjønner hva jeg mener, offensiv og holder helt ute på vinga osv.

Vi blir nok aldri enige om Stian her på forumet, men jeg har en stygg følelse av at FFK gjør en stor tabbe. Skikkelig ekkel følelse er det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f