Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 21 mar 05, 15:19
Det finnes selvfølgelig bedre venstre kanter enn Stian. Det er bare et problem. Pr dags dato har vi ingen i stallen som er bedre! Så hvis de ikke har noe konkret ess i ermet synes jeg dette virker for dumt.

Når det gjelder Risholt er det jo galskap og la publikumsyndling nr 2 (regner med at West er nr 1) gå. Risholt bidro mye i fjor. HVis de i tillegg skal la koskela gå som er utfordrer i samme situasjon så skjønner jeg ingenting. Dvs jeg skjønner hvis Koskela må gå, men ikke hvis Risholt må gå. VI har jo selvfølgelig Ramberg da, men er ikke det også et litt usikkert kort med tanke på om han holder en hel sesong...

Nå gir dem en del spillere beskjed om at de "nesten har fyken" Hvis de nå ikke blir kvitt disse spillerne. Hvor motiverte er de for å gjøre en god jobb for FFK da når vi er nødt til å bruke de samme spillerne når vi allikevel ikke får inn erstattere?
Dette må jo spre usikkerhet i spillergruppa. Innsats er vel heller ikke det som har preget treningskampene fra før?

Jeg begynner å bli nervøs før den 10 april jeg

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340