Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 mar 05, 12:00
Endret: 17 mar 05, 12:14
Carlsberg; Dette var et engangstilfelle (eller togangstilfelle om det er noe som heter det) for Vikings del, de har jo gruset mange lag i løpet av vinteren. Når det er sagt, så er ikke det positivt for Viking. Laget er hypa veldig opp her nå (Rogaland) og når alle forventer noe av Viking går det som regel den andre veien :)

Takk til Snæbbus #1 for et ærlig kampreferat uten bortforklaringer. Som jeg skrev i et tidligere innlegg så forventer jeg at spillerne yter hundre prosent året rundt, ikke bare når sesongen starter. Er man en profesjonell fotballspiller skal en gjøre seg fortjent til lønna året rundt, ikke kun i 26 seriekamper og en og annen cupkamp.

Jeg for litt følelsen av at Drillo er for snill med spillerne. Hadde det vært Eggen sr som hadde vært trener hadde spillerne vært døve i øra en uke etterpå og aldri gjort en så dårlig kamp igjen. Det virker som spillerne er trygge på sine plasser uansett hvordan de gjør det i treningskampene.

Det virker som om treningskampene betyr like mye for spillerne som for enkelte her inne, nemlig ikke en dritt. Jeg ser det heller på muligheter for å spille seg inn på et lag. Gir de ikke hundre prosent skal de heller ikke føle seg for trygg på en plass på laget. Det høres ut som flere av spillerne har troen på at de kommer til å spille uansett.

Jeg blir i hvert fall bekymra når Sørlie slipper inn fire mål og er kampens beste, det sier vel alt om hvem som dominerte kampen...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340