Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 22 feb 05, 06:48
Endret: 22 feb 05, 06:49
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Det er faktisk lettere å kritisere enn å forsvare.

Det er ikke lettere å kritisere enn å forsvare - det hele kommer an på hvem som har en god sak. Hvis den som forsvarer rett og slett ikke har noen grunn til å bli kritisert, så er det ikke noen stor sak å forsvare seg. Derimot er det meget vanskelig å forsvare seg om kritikken som kommer treffer spiker`n på hodet. I tillegg kommer evnen for å argumentere for seg. Kritikk er som regel berettighet - drittslenging og svartmalig er noe helt annet.

Personlig har jeg troa på både Drillo, mange spillere og flere i styret, men det er nok også noen som bør byttes ut her og der - både bak kulissene og av de som løper ute på banen.

Jeg blir nesten skremt når jeg enda ikke ser en eneste forsterkning i starteleveren til FFK. Og jeg blir skremt når jeg hører at knotter kan være problemet til alle skadene til FFK. Nå er vel fortsatt dette bare en av mange teorier...

Til klubbens forsvar skal det sies at det tar tid å bygge en bred og kvalitetsmessig god stall for tippeligaen. Tiden hos FFK har vært med knappest mulig margin og utviklingen pågår stadig mot målet om igjen å bli en storklubb i Norsk fotball. Det går vel omtrent ikke en dag om at man oppdager diverse behov - som bl.a. heltidsansatte materialforvaltere og fysioterapauter.

Det sier seg selv at en klubb som har vært i "mørkets rike" gjennom tiår ikke blir moderne over natten. Sånn er det bare.

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Men jeg er absolutt tilhenger av at saker og ting også med FFK skal frem i lyset og kritiseres, men da må kritikken være konstruktiv og de som kritiserer bør kjenne alle sider av saken før de kritiserer.

Da synes jeg du burde vise denne tilhengersiden din litt oftere. Jeg har enda ikke sett noe annet enn en glorifisering og helligjørelse av absolutt alt FFK gjør fra din side. Det skjer absolutt ting i klubben som er kritikkverdig og de tingene bør komme frem i lyset. Men jeg har heller ikke store vanskeligheter for å se at noen kun er ute ette å svartemale personligheter innad i klubben.

For øvrig virker det noen ganger på meg om du ofte har en "ovenfra-og-ned"-holdning ovenfor en del andre som har mye fornuftig å komme med. Det kan jo hende at de vet noe om en sak som du ikke vet? Det virker ofte som om du mener du vet alt om en sak. I tillegg er det helt klart umulig å kjenner absolutt alle sider av en sak som angår FFK - spesielt nå som klubben har blitt så lukket.


PS! FFK skal visstnok ha forhørt seg med RBK om Storflor. Hva er så sjokkerende med det? De klarer jo ikke å hente spillere fra andre klubber enn RBK og Storflor er en av Eggens yndlingere. Husk: Vi la inn et bud på ham når han var i Moss.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340