Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 29 nov 04, 23:05
Er helt enig i at de ideelle for stemningen hadde vært at hele PH-feltet hadde bestått av av elleville syngende fans.

Samtidig er det noen som påpeker en del familier som står der fordi det er rimelig... Er det så uforståelig da? Selv om det ikke er ideelt for syngingen, så forstår jeg ærlig talt familien på 4 som velger å stå på PH-feltet.

Til sammenligning ville sesongkort på hovedtribunen kostet 11 200 kr. Selv er jeg "fattig" student og har råd til sesongkort, men for en ung familie på 4 kan faktisk 11 200 kroner være en altfor tøff utgiftspost på budsjettet. Ihvertfall når alternativet er 4*950 kroner.

Slik jeg ser det er det to muligheter for å bli kvitt dette:

1. Innføre en regel om at man MÅ synge på PH-feltet. (Alle ser vel hvor sannsynlig og gjennomførbar en slik regel er

2. Rimeligere priser andresteder også. (ut ifra signalene til FFK vedr sesongkort, er også dette lite sannsynlig)

Så hvis ikke Plankehaugen setter igang en mobbekampanje e.l. av de som ikke synger, så vil det nok bli som i fjor:rolleyes:

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f