Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 nov 04, 15:57
Endret: 26 nov 04, 16:05
Vålerenga er vel heller ikke fornøyd med dette vil jeg tro. Har ikke de og LSK en tradisjon om å møte hverandre annenhver gang hjemme på 16. mai? Hvorfor ødelegge den tradisjonen? Og borte mot Enga trekker jo mange folk uansett, så litt kjipt å få den på 16. mai.

At Molde, Odd og HamKam (tror det er Aafk som har hjemmekamp men), lag som knapt trekke publikum, skal bli belønnes med å få hjemmekamp 16. mai fordi de ikke trekker folk resten av året er rett og slett en skandale. De drittlagene der kan i grunn pelle seg til andre arenaer de dagene i steden for å lage en middels folkefest hjemme. Tipper det ikke engang blir fullt på noen av de stadionen.

Nok en gang er NFF helt på jordet.

Ser også at RBK, selvfølgelig, får hjemmekamp i første og siste serierunde, samt 16. mai. Hvorfor skal de få viljen sin hvert eneste år? Og jeg som trodde hele NFF var gjennomsyret av moldensere...

EDIT: Kanogvetalt: Så på det du hadde skrevet angående Ham-Kam, men de skal vel spille borte mot Aalesund den dagen? De trekker i hvert fall mye folk!

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340