Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

falk88

Bedriftsspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 4

Lagt til: 10 nov 04, 19:00
Jeg er veldig skuffa. Føler at :cool:kte har holdt vårs for narr. Når han går ut å sier at jeg blir i klubben og skal trene det neste år. Han gikk også ut å sa at vis det ble stadion på værkste område så kunne det hende at han ble lenger i ffk.
Så har han jobbet på spreng i 6 uker med å skaffe ffk en ny hovedtrener. Det syns jeg blir for dumt. Hadde håpet at kte skulle trene dem til neste å og ikke bare 10 timer i uka og som hjelpe trener.
Drillo er sikkert en fin gutt men som hovedtrener har jeg ikke trua på han. Se bare hva han fikk til med Vålerenga og wimbeldon. Det er stor forskjell å trene et fotball lag og styre et Landslag. Jeg skal ikke være så pesemistisk før han har fått lov til å vise hva han kan i ffk. For han sier at han forandret meningen sin en del på de siste 4 åra.
Men jeg trur det er et godt steg tilbake og ikke den andre veien som vi hadde håpet på.
Nå er jeg skuffet. Trur kte kommer til å trene rbk i 2006-07 sesongen.

:cool:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340