Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 03 apr 24, 11:13

Da er årets sesong i gang og allerede i første hjemmekamp fikk vi en smakebit på denne herligheten, hvor VAR-dommeren tydeligvis mente at det var en "opplagt feil" av Rohit Saggi å ikke gi rødt kort. Heldigvis viste Saggi ryggrad og sto på sin avgjørelse.

Jeg er selvsagt åpen for at det er klubbrillene som får meg til å vurdere rødt kort som totalt uaktuelt i den situasjonen, men det fantes altså minst én person med dommerutdannelse som mente at det ikke bare var aktuelt, men opplagt. Når vedkommende først har sagt ifra, er jo selvsagt Saggi nødt til å ta seg tid til å se på bildene, men for meg er ikke de tre minuttene i seg selv problemet i akkurat denne situasjonen. Problemet er at det i det hele tatt ble en VAR-situasjon. 

Vi har tydeligvis mye å glede oss til. Blir sikkert koselig når VAR skal bruke fem minutter på å vurdere en millimeteroffside etter at vi har scoret mål mot 08.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340