Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5416

Lagt til: 01 apr 24, 21:59
Endret: 01 apr 24, 22:19
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av madcow
Jeg er strålende fornøyd med første omgang. Det eneste jeg ikke er så fornøyd med fra kampen (som helhet) er at det ser ut som spillerne gjorde en del innøvde passninger til hverandre, der de forventet at den andre lagkameraten skulle være... hvor de VELDIG ofte ikke var.

Når du sier det, så la jeg merke til det selv, men jeg tenkte egentlig at vi bare ikke var gode nok :-)

 

Opprinnelig postet av Madcow
Har sett reprisen en del ganger nå. Det er fryktelig dårlig vurdering av Aukland på presset av motspilleren sin, men samtidig så går ikke forsvaret vårt godt nok ut og møter (da Molde i den sammenhengen),

Det manglende presset på 99 kom vel av at vi har to - tre stk som går i samme hodeduell inne i feltet rett før. Molde, Magnusson og Maxwell. Molde skulle ikke vært i den duellen men heller passet bedre på Glimtspilleren.

 

Opprinnelig postet av madcow
Når det kommer til om det var rødt eller gult, det kunne gått begge veier. Hadde egentlig ikke blitt irritert om det ble rødt om dommeren selv hadde dømt det, for det var i grenseland. Gult var fint for oss så jeg mener vi var heldig med at den kampen ble ledet av Saggi.

Men hvis det kan gå begge veier, så er det ikke clear and obvious. Da skal VAR holde seg borte. Og fra min posisjon på stadion så skjønte jeg ingenting av hvorfor VAR blandet seg inn i det hele tatt. Har i ettertid skjønt at det var fordi de mente Glimt ble fratatt en åpenbar scoringsmulighet. Hvis de mener det, så fatter jeg ingenting. Heldigvis skjønte ikke Saggi det heller. Han dømte bra i dag han. Ikke noe å henge seg opp i fra hans side.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340