Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 01 apr 24, 20:54
Endret: 01 apr 24, 21:22
Endret av: Rey



Dette gikk vel nesten som forventet. Glimt sjokket oss litt de første minuttene i kampen, men vi rir det av og leverer egentlig en grei omgang.

Vi har sjansen til å ta ledelsen, men Glimt har mest ball og er det beste laget. Uansett var vel de aller fleste fornøyd med omgangen?

Andre omgang åpner på en forferdelig måte og jeg hører Aukland tar selvkritikk for at det er hans mann som scorer, men uten at jeg har sett målet i reprise sitter jeg med følelsen av at Molde også skal ta litt av skylden her. Han er alt for sent oppe i presset på 99 før innlegget. Jeg satt og tenkte i sekundene før at han fikk være veldig alene i farlig område og det viste seg å stemme.


Jeg er strålende fornøyd med første omgang. Det eneste jeg ikke er så fornøyd med fra kampen (som helhet) er at det ser ut som spillerne gjorde en del innøvde passninger til hverandre, der de forventet at den andre lagkameraten skulle være... hvor de VELDIG ofte ikke var. Jeg forstår at det går på tid man har spilt sammen og slikt, men det var likevel skuffende å se at man ikke justerte det litt når man så at man konstant lå på etterskudd og B/G var gode i å bryte opp samspillet mellom spillerne våre.

Har sett reprisen en del ganger nå. Det er fryktelig dårlig vurdering av Aukland på presset av motspilleren sin, men samtidig så går ikke forsvaret vårt godt nok ut og møter (da Molde i den sammenhengen), men kollektivt så gjorde hele laget en del rare passninger/klareringer i retninger hvor de ikke visste om de kom til å skape en verre situasjon eller ikke. Ref punktet mitt ovenfor også.


Den er stor og veldig skuffende at han ikke setter den. Må være mer forberedt når de mulighetene kommer. Er fort det som skiller de gode lagene med de dårlige lagene.


Ekstremt skuffende med VAR, når det er sagt - jeg haddet stemt mot VAR på årsmøtet om det ikke var lagt på et forferdelig tidspunkt for en småbarnsforelder... DMC og det teamet som sitter på kontoret deres i Oslo kan du få billig av meg.. Saggi var overraskende god og det gleder meg at han avsto fra å høre på de. Jeg synes opplevelsen var drøy med alt for lang venting og føler at spillet ble veldig stykket opp som en konsekvens.

Når det kommer til om det var rødt eller gult, det kunne gått begge veier. Hadde egentlig ikke blitt irritert om det ble rødt om dommeren selv hadde dømt det, for det var i grenseland. Gult var fint for oss så jeg mener vi var heldig med at den kampen ble ledet av Saggi.

For de som er nysgjerrige på hvem Saggi er og hva han har gjort tidligere kan dere også lese her.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340