Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5416

Lagt til: 01 apr 24, 17:21

Dette gikk vel nesten som forventet. Glimt sjokket oss litt de første minuttene i kampen, men vi rir det av og leverer egentlig en grei omgang. Vi har sjansen til å ta ledelsen, men Glimt har mest ball og er det beste laget. Uansett var vel de aller fleste fornøyd med omgangen?

Andre omgang åpner på en forferdelig måte og jeg hører Aukland tar selvkritikk for at det er hans mann som scorer, men uten at jeg har sett målet i reprise sitter jeg med følelsen av at Molde også skal ta litt av skylden her. Han er alt for sent oppe i presset på 99 før innlegget. Jeg satt og tenkte i sekundene før at han fikk være veldig alene i farlig område og det viste seg å stemme.

Hadde også den samme følelsen før 2-0 målet da Molde var langt oppe i banen, nesten over på høyresiden. Følte det kom et mål der også. Vi har flere muligheter til å rydde opp på det, men klarer dessverre ikke.

Har et par sjanser til å score, men er ikke gode nok foran mål. Den til Aga er stor.

Ellers var det et velkommen til VAR på Fredrikstad Stadion. Jeg kan ikke fatte at det ikke var flertall på årsmøtet for å jobbe for å fjerne dette når vi ser hva som leveres. Clear and obvious feil meg midt i baken. Bruker tre minutter på å undersøke noe, dommer blir hentet bort til skjermen og står heldigvis på sin avgjørelse. Da er det ikke clear and obvious i hvert fall. Var det ikke også slik at man skulle bedre kampopplevelsen på stadion ved at tilskuere skulle kunne se det samme som dommer? Ikke får vi noen som helst forklaring heller annet enn en tekst om "mulig rødt kort". Latterlig opplegg

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340