Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 10 jan 24, 11:18

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Erikk

Utenlandskvoten er et tema og å låne en unggutt fra et bedre lag for å utvikle han for det laget høres ikke ut som hvor vi bør være, eller bruke utenlandskvote på. Kanskje vi har en kjøpsopsjon? Det sto det ikke noe om i avisa som jeg kunne se. Hvor godt han passer inn i systemet skal jeg ikke si noe annet enn at han BØR passe veldig godt inn i vårt system for at dette skal kunne gi noen form for mening.

Jeg kjenner ikke spilleren godt nok jeg heller, så mine betraktninger gjelder egentlig mer generelt enn denne spilleren spesifikt. Så vet vi jo heller ikke så veldig mye om avtalen enda. Leste noen Glimtsupportere som synes det var litt rart å la han gå, og det er jo positivt for vår del

Traore derimot høres ut som en fornuftig signering, selv om utenlandskvoten strekkes ytterligere. Kvitte oss med en fra Færøyene kanskje?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340