Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 10 jan 24, 08:50
Endret: 10 jan 24, 08:51
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg tror ikke at altfor mange vil felle en hard dom over noen som valgte å forlate FFK i 2012, når vi i etterpåklokskapens skarpe lys ser hvor skakkjørt klubben egentlig var på den tiden. Om vi hadde berget plassen i 2012 hadde vi mest sannsynlig gått ned året etter - eller gått konk, eller hanglet videre litt til. FFK var uansett ikke et blivende sted for en spiller med internasjonale ambisjoner på det tidspunktet. Det er grenser for hvor stor klubblojalitet vi supportere kan kreve av spillerne.

Hadde han gått til en direkte konkurrent om overlevelse i tippeligaen hadde det selvsagt vært noe annet. Jeg bærer ikke noe nag og om han faktisk ender opp med å spille for oss i 2024 så skal han få minst like høylytt bifall fra meg som alle andre på laget.

 

Enig, og jeg tror han har mye å bidra med-

Spørsmålet er om dagens sportslige ledelse vil han han, nok. Om ikke kan han faktisk ende i en annen TL klubb.

Ny danske på vei, på lån. Offensiv midtbane. Ser ut som en spennende spiller, men kanskje ikke et soleklart førstevalg i TL? Hvor stor er denne utlendingskvoten igjen?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340