Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 01 okt 23, 22:49

Kampen var vel kanskje sesongens høydare på hjemmebane spillemessig? At folk på tribunene (N-feltet der jeg sitter især) forlanger hurtig og spennende angrepsspill hele tiden viser egentlig en mindre forståelse for hvilken divisjon vi er i (og hvilket land for den saks skyld) og hvor mye man faktisk klarer å få ut av fotball på dette nivået. Apropos, sitter du tilfeldigvis på N-feltet kanogvetalt

Første omgang var det flust av sjanser, Raufoss var ikke i nærheten gjennom hele kampen. Det var nærmere 8-0 i form av uttelling enn det var et eneste mål for Raufoss.

Artikkelen i f-b rundt Magnusson setter jeg stor pris på. for han er en ekstremt viktig brikke for det laget her. Er jo betimelig at den kom rundt samme tidspunkt som denne artikkelen i nrk. Sammen med andre viktige nøkkelbrikker så er det virkelig et godt lag vi har.

Synes også at Sørsia var særdeles høylytte og gode i dag! 

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340