Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5416

Lagt til: 28 jul 23, 20:23
Endret: 28 jul 23, 20:31
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hva mener folket? Er VAR ille bra, eller er det bare så ille at vi bør holde oss i OBOS-ligaen inntil de har kommet på bedre tanker?

VAR er så ille at vi nesten bør holde oss i OBOS-ligaen.... og jeg stortrives med Championshipkamper for mitt andre lag selv om mangel av VAR slo særdeles dårlig ut for dem forrige sesong.

Ellers er jeg enig i at VAR er alt for pirkete. I utgangspunktet skulle dette være for feil som var "clear and obvious". Det er langt fra der vi er i dag. Må dommer se på det mer enn en gang er det ikke "clear and obvious". Millimeterhysteriet rundt offside er bare latterlig. Ja, man er enten i offside eller ikke men må man bruke syv minutter som i Oddkampen er den ikke obvious i det hele tatt.

VAR skulle luke ut de værste feilene så får man heller leve med alle de mindre feilene.

Clear and obvious... men min definisjon på clear and obvious er tydeligvis en helt annen enn IFAB og NFF sin

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340