Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 162

Lagt til: 30 mai 23, 10:10

Det er jo sånne øyeblikk som det i går man kan leve lenge på, og som gjør at man gidder å ta turen fra Ski annenhver uke.

Men når det er sagt: Det var altså lagets første ordentlige spillemål, og det kom på overtid i kamp nr. 10 - etter godt over 15 timer med fotball. I denne høyst merkverdige ligaen utgjorde den headingen forskjellen på 1. og 6. plass på tabellen (og, får man håpe, 1000 flere tilskuere neste gang).

Noen som vet hvorfor Björkström er ute? Det må vel være en skade? Jeg kan ikke skjønne annet enn at med han og Nielsen tilbake bør midstoppertrioen være Skaret-Nielsen-Björkström og ikke noe annet rart. Rafn trengs helt åpenbart på kanten, og Ludde bør vel ha den andre backplassen, slik det var i treningskampene og begynnelsen av sesongen.

Júlíus og Åsheim er selvskrevne på midten, mer usikker på tredjemann, dvs. Brandur må naturligvis inn når han kommer i skikkelig form.

Kjeldsrud fikk ikke til noen ting i den omgangen han spilte - bortsett fra å score. Jeg har hørt at det skal være ganske viktig i fotball, så han bør få like mange sjanser som Lima har fått. Og hvorfor ikke Noah ved siden av ham? (I minnenes rosenrøde lys ser jeg for meg Gardar og Tarik ...)

Vel - det eneste jeg er sikker på mht neste lagoppstilling er at det ikke blir slik som jeg tror.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f