Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 mai 23, 21:27

Opprinnelig postet av Rey

Vi har vel en periode i andre omgang rundt 60 minutter som er brukbar også?

Forsåvidt. Med unntak av den store sjansen Åsane fikk rett etter pause så var vi vel egentlig førende i 2. omgang fram til vi på død og liv skulle ri på 1-0 og ble liggende bakpå igjen.

Jeg trodde da Nielsen kom inn at planen var å få Rafn mer involvert i det offensive spillet, men det skjedde jo ikke umiddelbart. Vi prøvde oss vel mer på venstresiden med Begby.

Men det var i det minste gledelig at vi fikk rullet opp et bra angrep når vi trengte det som mest, og at Kjelsrud fikk seg et mål etter noe som må ha vært en fryktelig frustrerende 2. omgang for hans del, med bare kjemping og jaging og ingen målsjanser før den han fikk på overtid - og utnyttet.

Det er jo gøy at vi topper serien, men på ett eller annet tidspunkt må vi begynne å vinne regelmessig for å henge med. For jeg klarer ikke å se at hele sesongen skal forløpe slik som første tredjedel har gjort. Noen vil finne formen og vinne jevnt og trutt.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f