Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5416

Lagt til: 12 mai 23, 17:04

Opprinnelig postet av Costanza

Men hvem skal starte kampen? I de første kampene var det lett å forutse Thomassens valg, men fra Bryne-kampen har det plutselig blitt bortimot umulig, særlig er det tydelig at han søker veldig etter beste konstellasjon på topp. Jeg tror Bjartalid nå er inne fast så lenge han orker. Spørsmålet er om Alba får fornyet tillit, eller om Henrik Kjelsrud Johansen er klar for å få en kamp fra start. På midten er spørsmålet mest om han velger løpsskraft og stødighet i Åsheim/Metcalfe som indreløpere (Magnusson er selvskreven), eller bruker én av Konté, Maden eller Drage i en av rollene.

Resultattips: 0-0, selvfølgelig. 

Regner med det er Lima du lurer på om får fornyet tillit, for det er ingen grunn til at Alba skal starte slik han har levert så langt. Lima har heller ikke levert så da bør det være klart for Kjelsrud fra start. I følge avisa skal han aldri ha vært bedre trent enn etter denne skadeperioden og med en måned med innhopp bør vel det være greit? 

Konté har ikke overbevist i de kampene han har startet men et innhopp fra han på slutten av kampen er nok fint. Jeg har sansen for Maden, men heller ikke han har levert slik jeg håpet så da er det kanskje greit med Drage og Åsheim? Har likevel troa på Maden som indreløper.

Etter at jeg ikke fikk sett forrige kamp, så er det deilig å kjenne på følelsen av at jeg har savnet kampene og synes det har gått alt for lang tid siden sist. Fint å kjenne at det faktisk betyr noe.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340