Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 03 apr 22, 17:21

Årets første kamptråd må på plass, og gud så deilig det skal bli å komme i gang. Jeg gleder meg særlig mye i år, som for første gang i livet har mulighet til å ha sesongkort på Stadion, og kan nesten ikke vente med å være fast inventar på ståfeltet på Sørsia i 2022. Håper på en sesong med stigende tilskuertall og mange overlegne hjemmeseire. 

Ellers er det mye spenning knyttet til laguttaket. Alba er definitivt ute, det samme virket Lindström og Aukland også til å være. I tillegg er Aleesami ute med karantene, uten at sistnevnte nødvendigvis har så mye å si for elleveren. De første tre er imidlertid store tap fra starten av, men da er det opp til de som kommer inn å vise at de er med å utfordre til en plass blant de elleve første. Med de fire fraværene håper jeg på følgende ellever. 

Jenssen

Betten - Nielsen - Tage - Stray Molde

Åsheim - Hadzic - Drage

Solberg - Kjeldsrud - Williams

Frykter at Åsheim og Stray Molde ikke er helt fit til å starte, i så fall ser vi nok Øby og Begby inn. Håper likevel disse to er klare, det er veldig viktig at de kommer i gang. Det er også noe usikkerhet knyttet til den fremre treeren, og det skal bli spennende å se hvordan trenerteamet rangerer angrepsspillerne våre. Det er tross alt ganske mange av dem nå, og jeg tror rangeringen ser omtrent slik ut: 1. Alba 2. Williams 3. Solberg 4. Love 5. Okeke 6. Kingsley. Tror imidlertid de gjerne ønsker å få Okeke i gang, og tror vi får se gradvis tidligere innhopp fra ham. Forhåpentligvis vil laget lede i de fleste tilfellene hvor han kommer inn. 

Jeg er uansett ganske trygg på at vi tar Blink i morgen, og gleder meg til å feire samtlige mål. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340