Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 16 des 21, 09:33

Alle de tre nevnte var forventet. Karstensen kunne nok kanskje vært her, men det lå i kortene at han kom til å forsvinne da vi skrev kontrakt med Langbråten. Reuterswärd er dessverre alt for mye skadet til å forsvare en plass i troppen og viste vel heller ikke så mye da han spilte. Nieves hadde jeg sansen for og hadde han vært yngre hadde det nok vært greit å beholde han. Nå har han blitt for gammel og det er riktigere å satse på yngre spillere

Jeg tror ikke Ismaheel drar til en eliteserieklubb. Forsvinnner han så forsvinner han til utlandet, men som Hallvar Thoresen sa, så er det kanskje litt tidlig enda. Jeg føler jeg har et realistisk håp om at vi beholder han til neste sesong. Tror ikke det blir prioritert noen kantspillere all den tif Noa Williams i utgangspunktet ble hentet som en langsiktig erstatter for Ismaheel.

Midtbanen er jeg helt enig i at har vært ustabil. Synes den har levert godt under pari i store deler av høstsesongen. Synd at Isaksen glapp for oss, for han synes jeg var på vei til å vise noe stort i vårsesongen. Noe må skje med midtbanen, men jeg har ikke peiling på hva...

Jeg er også litt spent på om man velger å gjøre noe med stopperplassen ved siden av Nielsen. Aleesami har vært det svake punktet der. Skal man satse videre på han med Jansson som backup, eller skal Jansson få sjansen eller skal vi hente noe nytt der?. 

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340