Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 des 21, 14:09

Opprinnelig postet av ey1984

Opprinnelig postet av Asgeir

FFK har hatt en forferdlig svak statistikk på andre- og tredjeballer gjennom sesongen, på tross av godt sluttresultat (4. plass). Nesten samtlige lag har bedre statistikk på andre- og tredjeballer, inklusive de laga som rykker ned!

Hvor finner du tall på dette?

Har ikke tall, det er bare et distinkt inntrykk jeg har hatt gjennom hele sesongen. Våre motstandere får utrolig ofte ballen til en godt plassert medspiller, og det ofte uten en FFK-spiller i nærheten engang. 

Det merkelig er at vi har vunnet en haug med kamper hvor vi har vunnet klart færre andre- og tredjeballer enn motstander. Jeg vil tro man kan si at vi vant sånne kamper mer på tross av denne statistikken enn på grunn av den.

Jeg mente forøvrig at våre mostandere har hatt bedre andre- og tredjeball-statistikk enn FFK når de møter FFK, og ikke generelt.

Skulle vært artig å solide tall på det, vil jeg si. Det kan jo være at duellspillet og påfølgende andre og tredjeball ikke har så avgjørende effekt som man skulle tro.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340