Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ey1984

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 10
Innlegg: 260

Lagt til: 06 nov 21, 19:33

Dette var faktisk sesongens bitreste poengtap. Så mange folk på stadion og muligheter for å sette litt fyr på fotballfeberen i byen igjen. Så leverer FFK helt nydelig, snur kampen fra 0-1 til 2-1, og deretter slipper inn på slutten. Ekstremt bittert, mest fordi det var så mye som lå i potten både sportslig og rundt. Hadde kampen endt 2-1 tror jeg de hadde bikket 8.000 både mot Ranheim og i første kvalikkamp. Fremdeles ikke umulig at det kan skje nå heller, men den boosten man kunne tatt med seg ved seier da.. 

Men det til side. Synes de gjorde en god kamp i dag, helt enig med Kjeldsrud i at de hadde fortjent alle tre poengene. Målet til Drage er så sykt, og Åsheim så jo ut som en million på midtbanen i dag? Gøy kamp, jeg håper både lag og publikum greier å ta med seg så mye positivitet som mulig inn i de siste to kampene pluss kvalik. Måtte vi få den tredjeplassen. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340