Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 165

Lagt til: 06 nov 21, 09:59

Mitt nest største "live" fotballminne (kampen i Marseille i '98 må vel for skams skyld gå foran, selv om FFK selvfølgelig er viktigere enn landslaget) stammer fra 16. mai 2008. Som mange vil huske, endte den 5-0 ... og mostander var AAFK.

Nei, det blir ikke samme sifre i ettermiddag. Men med en smule tribunetrykk må det være lov å håpe på et litt mer energisk lag enn i de siste 4-5 kampene, og som tråden her viser - det er MASSE å spille for.

En annen ting jeg håper på (men ikke tror på) er at når jeg går på toget her i Ski om et par timer, er det for å reise til en by der det også er litt trøkk og kampstemning ute i gater og på spise- (og skjenke-)steder. Det har mildt sagt vært mangelvare i høst, selv etter at restriksjonene ble borte. Antagelig er det like mye oppstuss rundt en middels katteutstilling i Kongstenhallen som det har vært rundt de siste hjemmekampene.

Og - det er slett ikke sikkert at det blir flere kamper med trøkk i høst, kvalik eller ei. Slik det ser ut nå, kan restriksjonene være tilbake med avstand, munnbind osv osv før vi får sagt "halvliter".  Så la oss slutte opp i dag. 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340