Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 nov 21, 22:27

Opprinnelig postet av tynter

Sett at vi mot all formodning skulle klare å rykke opp. Hvilket lag skulle vi stillt opp med neste år ?  Det er vel strengt tatt ikke en eneste spiller med tippeliga kvalitet i troppen , kanskje untatt Ismaeel. Så hva syns folk ? Er det for tidlig å ønske opprykk allerede nå ?

Tror vel egentlig flere av spillerne kan ha eliteserienivå inne, ikke minst hvis de fortsetter å utvikle seg. Det er det da mange som har potensiale til. 

Spillerutvikling handler selvsagt om mange ting, men jeg tror fortsatt fokuset i klubben på å unngå skader kan bli enda litt bedre. Akutte og direkte uheldige skader kan aldri helt unngås, men belastningsskader kan man nok gjøre enda mer for å styre utenom - og det vil gi utslag i kontinuitet som ofte betyr positiv utvikling. Synes dette er verdt å nevne, fordi det er et inntrykk at FFK gjorde det sterkt i år fram til det kom for mange skader på spillerne, og etter det har lagets storform aldri vendt helt tilbake. 

Ellers nei, det er ikke for tidlig å ønske seg opprykk, men å kreve/forvente det ville være for mye. Skulle FFK klare å rykke opp gjennom kvalik, er det bare å håpe at det blir en utfordring man vokser på. 

Skulle FFK ikke klare opprykk, venter uansett en tøff sesong neste år, hvor det blir forventet at klubben minst leverer like bra som i år, og så blir det et helt annet press. Jeg er slett ikke sikker på at det blir så mye lettere. Det blir også lettere både å beholde de beste spillerne, samt å tiltrekke seg forsterkninger, hvis man rykker opp. Pluss at det vil bety mye for publikumstilstrømningen, og antagelig sponsorstøtten. FFK hører hjemme i eliterserien, så nei, et opprykk kan ikke komme for tidlig. Men det er heller ikke gitt at klubben mister momentet hvis det tar en sesong til før de klarer det.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340