Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 25 okt 21, 13:21

Vi har nå 5 kamper på rad hvor vi ikke har skremt noen med spillet vårt. Sist vi faktisk fungerte var mot Start der vi vant komfortabelt. Utrolig nok så har vi klart å få med oss en del poeng de siste 5 kampene, men vi må opp 10 hakk dersom vi skal klare et opprykk. Kan se ut som om det er en del slitne bein og hoder etter mye kamper og mye reising.

Jeg syntes det er merkelig at vi tydeligvis spiller bedre uten tilskuere. Slik jeg ser det så burde FFK stengt for tilskuere igjen de siste kampene slik at vi har mulighet for direkte opprykk. Taper penger på kort sikt, men et opprykk er verdt mer.Wink

Jeg trur Ålesund kampen kan bli veldig avgjørende. Ved uavgjort her så har Jerv en fordel. Hvis noen taper denne kampen så er de sansynligvis ute av kampen om 2 plass. Personlig så hadde jeg regnet med at det skulle bli en kamp mellom FFK og Ålesund, men Jerv virker overraskende gode, og det ser ikke ut til at de vil slippe med det første. 

Dette ser ut til å gå mot en svært spennende høst, så det er bare å la neglene gro slik at du har noe å bite av. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340