Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 26 sep 21, 13:55

Snart bare en time igjen til kamp mot laget som hater oss mer enn noe annet etter at vi i deres øyne har ødelagt for dem gang etter gang. Først seriegullet i 2005 (aldri offside) og så cup-semien i 2006.

Det er knapt en måned siden forrige kamp vi spilte mot dem. Den gangen ble det 2-2 på hjemmebane i det jeg fortsatt mener er den beste kampen vi har spilt i år og i hvert fall den mest underholdende.

Før forrige kamp mot Start trodde jeg de var i en god flyt, men etter den kampen har de spilt fem seriekamper og bare vunnet en av de. Tre tap har det blitt på disse kampene. Riktignok vant de mot Mjøndalen i cupen, men vi bør ha gode muligheter til å slå dem og bør også det hvis vi skal ha sjanse på direkte opprykk.

Som vanlig har vi hatt en god treningsuke. Begby og Reuterswärd er ute med skader og Betten er usikker. Solnerg og Nielsen står i fare for karanten grunnet gule kort

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340