Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 15 sep 21, 20:49

Pokker så dårlig.

Nå tror ikke jeg på karma og jinxing og slikt, men av respekt for dem som gjør det skal jeg ikke starte flere kamptråder denne sesongen. Tror det er best sånn.

Fra bortetribunen, bak et nett så finmasket at knapt en pingpongball kunne sluppet gjennom, var det vanskelig å se alle detaljer godt og særlig det som hendte  i motsatt ende av banen. Men det jeg så var at Kåffa hadde de største sjansene og at vi i perioden forut for 2-1 slapp dem til veldig mange gode innleggsmuligheter. 2-1-målet så ut som et veldig godt skudd.

FFK virket igjen, som mot Sogndal, litt tunge og trege i mange situasjoner. Litt for ofte at Kåffa kom ut av tette situasjoner med ballen. Vi hadde kanskje et lite overtak en periode tidlig i 2. omgang.

Etter ferien står vi nå med to seire, en uavgjort og to tap. Fortsetter den formen ut sesongen blir det en kamp på kniven for å holde topp seks. Jeg føler at en seier mot Kisa på søndag er tvingende nødvendig om opprykksdrømmen skal ha noen troverdighet. I skrivende stund ser jeg Kisa overkjøres av Start, de ligger under 0-3 på hjemmebane og det før pause. Med mindre de tryller fram en fenomenal 2. omgang må vi altså forvente et revansjesugent bortelag på søndag.

Til slutt noen observasjoner fra dagen i dag.

  • Dommer'n var helt sikkert sarping
  • Lege er tydeligvis ikke et krav til kamparrangør i 1. divisjon
  • Rask tilgang til banen fra bortetribunen er skummelt, så når de først fant en medisinmann på bortetribunen så måtte han løpe en god omvei for å komme seg til FFK-benken
  • 7,5 kilometer er mer enn langt nok å sykle når man er skuffa, sulten og dasstrengt.

---------------------------

Journalist: "Gordon, in what areas do you think Middlesbrough were better than you today?"

Gordon Strachan: "What areas? Well, mainly the big green one out there"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340