Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 03 aug 21, 02:45

Helt enig med "kanogvetalt". Øby har skuffet meg i forhold til mine forventninger om at han skulle dominere og styre midtbanen sammen med Lindstrøm og Åsheim/Drade. Jeg var den første som "ropte" på Øby (se tidl. innlegg) når han melte overgang fra KBK men jeg er skuffet.

Ja vi trenger en solid midtbaneterrier ala Wehrmann. Finn en slik mann.

Forferdelig skuffet som alle andre supportere over cup tapet men med 6- 7 skader (dvs hele midtbanen, topp- målskåreren  og en av forsvarskjempene) er det vel ikke rart?

Jeg er også skuffet over Farah og Begby i den kampen, men dem vet jeg kan bedre på sine respektive plasser.

At Håvar lar seg finte ut i pølsebua på straffen bør han lære/tenke over. Keeper må kun se på/konsentrere seg om ballen på straffespark da hadde alle som skyter rett på, trilling til siden blitt reddet, ( Tror jeg)!

Apropo -straffen. Klin lik har skjedd tidligere med Mads. Jeg mente da og jeg mener nå at det ikke er straffe, men frispark til Mads.

---------------------------

theiv


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340